Pregled bibliografske jedinice broj: 355077
Ključne kompetencije 'učiti kako učiti' i 'poduzetništvo' u osnovnom školstvu Republike Hrvatske
Ključne kompetencije 'učiti kako učiti' i 'poduzetništvo' u osnovnom školstvu Republike Hrvatske / Jokić, Boris (ur.). Torino : Zagreb: European Training Foundation (ETF) ; Institut za društvena istraživanja, 2007 (Istraživački izvještaj)
CROSBI ID: 355077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključne kompetencije 'učiti kako učiti' i 'poduzetništvo' u osnovnom školstvu Republike Hrvatske
(Key Competences ‘ Learning to Learn’ and ‘ Entrepreneurship’ in Croatian Elementary Education,)
Urednik/ci
Jokić, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, istraživački izvještaj, znanstvena
Izdavač
European Training Foundation (ETF) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Torino : Zagreb
Godina
2007
Stranica
191
ISBN
978-953-6218-36-3
Ključne riječi
ključne kompetencije; metakognicija; poduzetništvo; učiti kako učiti
(key competences; metacognition; entrepreneurship; learning to learn)
Sažetak
Knjiga daje prikaz rezultata istraživanja ključnih kompetencija 'učiti kako učiti' i 'poduzetništvo' u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno na nacionalnom reprezentativnom uzorku škola na nastavnicima, učenicima i ravnateljima. U knjizi se prikazuje Europski okvir ključnih kompetencija, te rezultati vezani uz svaku od dvije ispitivane kompetencije. U knjizi su također prezentirani i prijedlozi rješenja vezanih uz razvijenost istraživanih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Knjiga je napisana dvojezično na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Jokic Boris
(urednik)