Pregled bibliografske jedinice broj: 355064
Odrednice imidža zemlje: imidž Kanade u Republici Hrvatskoj
Odrednice imidža zemlje: imidž Kanade u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 2; 173-188 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 355064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odrednice imidža zemlje: imidž Kanade u Republici Hrvatskoj
(Country Image Determinants: Canada's Image In The Republic Of Croatia)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Krupka, Zoran
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 19
(2007), 2;
173-188
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
imidž zemlje; odrednice konstrukta imidža zemlje; imidž Kanade
(Country Image; Country Image Construct Determinants; Canada’ s Image)
Sažetak
Imidž zemlje već godinama je područje koje predstavlja izazov za znanstvenike i marketinške stručnjake u praksi. Rezultati brojnih, opsežnih istraživanja podupiru pretpostavke o važnosti njegova utjecaja na odluke potrošača i poslovnih ljudi o odabiru proizvoda, usluga, poslovnih partnera, tržišta, turističkih i destinacija za strana ulaganja. Znanja o odrednicama konstrukta imidža zemlje, njihovoj prirodi, intenzitetu i smjeru djelovanja te mogućnostima učinkovitog upravljanja njima itekako su potrebna za strateško marketinško promišljanje i djelovanje. Prvi dio rada sadrži sažeti pregled dijela inozemnih i domaćih teorijskih doprinosa. Sačinjen je kronološkim redoslijedom, a prema mišljenju autora rada uključeni su najzanimljiviji doprinosi u kojima su istraživački ciljevi pretežno bili usmjereni na prepoznavanje izvora, prirode, sadržaja, broja i međuovisnosti odrednica konstrukta imidža zemlje. U drugom dijelu opisano je istraživanje imidža Kanade provedeno među studentskom populacijom u Republici Hrvatskoj. Temeljem primijenjene metodologije, procijenjen je cjelokupan imidž Kanade. Utvrđene su i procijenjene vrijednosti pojedinačnih dimenzija imidža Kanade u odnosu na ocjene važnosti pojedinačnih dimenzija imidža zemlje općenito. Uvidom u sadržaj asocijacija, analizirana je razina aktivnog znanja ispitanika o Kanadi. Testirane su dvije hipoteze. Unatoč ograničenjima, rezultati podupiru nalaze prethodnih istraživanja koja su dokazala višedimenzionalnost konstrukta imidža zemlje i ovisnost vrijednosti njegovih dimenzija o razini znanja i iskustva potrošača i poslovnih ljudi o/s određenoj(m) zemlji(om).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672288-2492 - Istraživanje tržišta u funkciji razvoja specifičnih oblika turizma u Hrvatskoj (Prebežac, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- CAB Abstracts