Pregled bibliografske jedinice broj: 355042
Znanje vrijedno znanja - znanje vrijedno poučavanja
Znanje vrijedno znanja - znanje vrijedno poučavanja // Pedagogijska istraživanja, IV (2007), 2; 231-239 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 355042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje vrijedno znanja - znanje vrijedno poučavanja
(Knowledge Worth Knowing – Knowledge Worth Teaching)
Autori
Vican, Dijana
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) IV
(2007), 2;
231-239
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
znanje ; propozicionalno znanje ; proceduralno znanje ; tacitno znanje ; organizacija i struktura znanja ; obrazovanje
(knowledge ; propositional knowledge ; procedural knowledge ; tacit knowledge ; knowledge organisation and structure ; education)
Sažetak
Povijest znanja u uvodnom dijelu ilustrira povećavanje znanja kao sveukupnog ljudskog iskustva koje u obrazovni sustav ulazi u oblicima znanja strukturiranoga prema znanostima i znanstvenim disciplinama. U tradicionalnom obrazovanju znanja vrijedna znanja su propozicionalna i proceduralna znanja. Njihova struktura u formalnom obrazovanju je substantivna i sintaktička. Pristupi strukturama znanja usmjereni su na prošlost, sadašnjost i budućnost. Na ovim premisama autorica raspravlja o znanju vrijednom znanja u suvremenim obrazovnim promjenama: u organizaciji i reorganizaciji propozicionalnih i proceduralnih znanja, značenju tacitnog znanja, značenju, ciljevima obrazovanja i pristupa prema učeniku, učenju i poučavanju. Zaključak se odnosi na znanstveni i praktični prostor pedagogije i pedagoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2692634-2636 - Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo (Vican, Dijana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Dijana Vican
(autor)