Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 354506

Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća


Omazić, Mislav Ante
Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 354506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća
(Orporate Social Responsibility and Strategy)

Autori
Omazić, Mislav Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
23.04

Godina
2007

Stranica
438

Mentor
Tipurić, Darko

Ključne riječi
Društvena odgovornost poduzeća; Promjena paradigme; Poslovna strategija; Konkurentska prednost
(Corporate Social Responsibility; Paradigm Shift; Business Strategy; Competitive Advantage)

Sažetak
Društvena odgovornost poduzeća u tom smislu predstavlja platformu dugoročne konkurentnosti koja implicitno zahtjeva moderan pogled na ulogu poduzeća u društvu te prihvaćanje odgovornosti koja mora biti proporcionalna moći koju imaju poslovni entiteti. Uzak pogled na poduzeće kao instrument primarnog cilja povećanja vrijednosti dioničara nije više validan posebno imajući u vidu recentne izazove pred kojima se nalazi globalno društvo. U tom smislu model interesno-utjecajnih skupina se sve više nameće kao dominantan poslovni model koji ima potencijal za kreaciju inovativnih, konkurentnih i održivih rješenja koja koriste i poduzeću i društvu. Mjerila uspješnosti jesu oni pokazatelji u kojima će se izražavati učinkovitost ostvarivanja prethodno definirane strategije poduzeća i produktivnost njegove interakcije s okolinom. Naglašavanjem strateške važnosti promjene paradigme s reaktivnog u proaktivni, disertacija predstavlja dobru polaznu osnovu za određivanje instrumenata za mjerenje djelotvornosti poslovanja modernih poduzeća koja primjenjuju dugoročno održivi poslovni pristup. U ovom radu kandidat, premda piše s pozitivističkog stajališta, ne pristupa društvenoj odgovornosti poduzeća kao univerzalno prihvatljivom modelu već ukazuje da rješenja u tom smislu variraju od jedne do druge poslovne organizacije s obzirom na industriju u kojoj djeluju, njihovu veličinu, fazu životnog ciklusa, geografsko područje na kojem djeluju te druge specifične determinante poslovnog okruženja. U skladu s potrebama za ovaj rad kandidat je proveo opsežno istraživanje. Istraživanje se provelo na uzorku menadžera hrvatskih poduzeća u različitim industrijama. Anketni upitnik je bio naslovljen na ključne ljude u poduzeću koji su donositelji strateških odluka u petsto najboljih hrvatskih poduzeća po ključnim pokazateljima izvedbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mislav Ante Omazić (autor)

Avatar Url Darko Tipurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Omazić, Mislav Ante
Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb
Omazić, M. (2007) 'Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Omazi\'{c}, Mislav Ante}, year = {2007}, pages = {438}, keywords = {Dru\v{s}tvena odgovornost poduze\'{c}a, Promjena paradigme, Poslovna strategija, Konkurentska prednost}, title = {Dru\v{s}tvena odgovornost i strategije hrvatskih poduze\'{c}a}, keyword = {Dru\v{s}tvena odgovornost poduze\'{c}a, Promjena paradigme, Poslovna strategija, Konkurentska prednost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Omazi\'{c}, Mislav Ante}, year = {2007}, pages = {438}, keywords = {Corporate Social Responsibility, Paradigm Shift, Business Strategy, Competitive Advantage}, title = {orporate Social Responsibility and Strategy}, keyword = {Corporate Social Responsibility, Paradigm Shift, Business Strategy, Competitive Advantage}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font