Pregled bibliografske jedinice broj: 354436
Vizualna kultura: Obrat teorije vizualnog u pedagogiju viđenja
Vizualna kultura: Obrat teorije vizualnog u pedagogiju viđenja // Novi Kamov, 24 (2007), 5-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 354436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualna kultura: Obrat teorije vizualnog u pedagogiju viđenja
(Visual culture: Turn from the theory of the visual to the pedagogy of the vision)
Autori
Mijatović, Aleksandar
Izvornik
Novi Kamov (1333-4972) 24
(2007);
5-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vizualna kultura; vizualni mediji; afekt; interpretacija
(visual culture; visual media; affect; interpretation)
Sažetak
Gubljenje samorazumljivosti vizualnog medija postalo je mjestom kritike disciplinarnosti vizualne kulture koja se proglašava kao pokušaj vraćanja izgubljena pojma vizualnosti kroz institucionalno-akademski okvir vizualne kulture. U svojevrsnom dekonstrukcijskom obratu W. J. T. Mitchell vizualnu kulturu vezuje upravo za gubljenje samorazumljivosti njezinog predmeta-vizualnog medija, a ne za pokušaj njegove stabilizacije. Međutim, takva pozicija koja zagovara autenticnost predmeta s druge strane vraća suverenost teorijskom subjektu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je napisan kao uvod u zbornik tekstova iz područja Vizualne kulture.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0171685-1030 - Nacija i reprezentacija (Biti, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandar Mijatović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM