Pregled bibliografske jedinice broj: 353907
STAVOVI STUDENTICA EKONOMSKOG FAKULTETA U ZAGREBU PREMA DJECI I OBITELJSKOJ POLITICI
STAVOVI STUDENTICA EKONOMSKOG FAKULTETA U ZAGREBU PREMA DJECI I OBITELJSKOJ POLITICI // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2007), 165-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 353907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI STUDENTICA EKONOMSKOG FAKULTETA U ZAGREBU PREMA DJECI I OBITELJSKOJ POLITICI
(ATTITUDES OF FEMALE STUDENTS AT THE FACULTY OF ECONOMICS AND BUSINESS - ZAGREB TOWARDS CHILDREN AND FAMILY POLICY)
Autori
Damjanić, Zdenka
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 1
(2007);
165-201
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obiteljska politika; studentice; fertilitet; populacijska politika; religioznost
(family policy; female students; fertility; population policy; religiosity)
Sažetak
U ovom radu daju se prvi rezultati istraživanja provedenog među studenticama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu tijekom 2007. godine o njihovim stavovima o obiteljskoj i populacijskoj politici. Cilj ovog rada je u kontekstu niskog fertiliteta u Hrvatskoj utvrditi kakve stavove imaju mlade djevojke, koje su pri kraju završetka fakultetskog obrazovanja i spremaju se ući na tržište rada, prema mjerama obiteljske i populacijske politike. Dobiveni rezultati pokazuju da istraženi uzorak ženske studentske populacije ima jasno izražene stavove o pitanjima koja se tiču obitelji, religije i utjecaja na fertilitet, odnosa prema mjerama populacijske politike koje se tiču, rada, uvjeta rada i porodiljskih beneficija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671447-1449 - Utjecaj demografskih promjena na gospodarski razvoj (Akrap, Anđelko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Zdenka Damjanić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit