Pregled bibliografske jedinice broj: 353415
Pravo na obrazovanje djece s posebnim potrebama u hrvatskim nacionalnim strategijama i programima
Pravo na obrazovanje djece s posebnim potrebama u hrvatskim nacionalnim strategijama i programima // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 89-89 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 353415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravo na obrazovanje djece s posebnim potrebama u hrvatskim nacionalnim strategijama i programima
(Right to education of children with special needs within Croatian national strategies and programmes)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima
/ Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 89-89
ISBN
953-6418-58-9
Skup
7. međunarodni znanstveni skup Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; pravo na obrazovanje; hrvatske nacionalne strategije
(children with special needs; right to education; Croatian national strategies)
Sažetak
Izlaganje se odnosi na komparativni prikaz prava na obrazovanje djece s posebnim potrebama u Nacionalnoj strategiji jedinstvene politike za osobe s invaliditetom od 2002. do 2006. Godine, Nacionalnom planu aktivnosti za prava i interese djece od 2006. do 2012. godine i u Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu u relaciji s međunarodnim dokumentima. Posebna će se pažnja usmjeriti na dinamiku realizacije prava na obrazovanje djece s posebnim potrebama iz perspektive edukacijske inkluzije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)