Pregled bibliografske jedinice broj: 352826
Funkcija marketinga u transformaciji poslovanja na tržištu energije
Funkcija marketinga u transformaciji poslovanja na tržištu energije, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 352826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcija marketinga u transformaciji poslovanja na tržištu energije
(Function of marketing in business transforamtion on the energy market)
Autori
Radulović, Duško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
21.04
Godina
2008
Stranica
162
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; transformacija poslovanja; tržište energije
(marketing; business transforamtion; energy market)
Sažetak
Transformacije poslovnih subjekata nužan su poticaj daljnjeg razvoja i unapređenja konkurentskih odnosa na tržištu. Funkcija marketinga u odnosima transformacije značajna je spona između poslovnog subjekta, tržišnih kretanja i kupca. Dobiveni rezultati ukazuju na model transformacije poslovanja na tržištu energije gdje energetski poslovni subjekt treba iskazati spmrenost za primjenu marketinških aktivnosti u cilju prilagodbe i opstanka u novonastalim uvjetima koji vladaju na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)