Pregled bibliografske jedinice broj: 352821
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 352821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje
(Role and contribution of publicity in branding products for self treating)
Autori
Donadić, Anna Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
07.05
Godina
2008
Stranica
96
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marka proizvoda; publicitet; proizvodi za samoliječenje
(product brand; publicity; self treatement products)
Sažetak
Farmaceutska industrija pod pritiskom je smanjujuće dobiti u segmentu lijekova na recept te su sve veća ulaganja u promociju proizvoda za samoliječenje. Navedeno utječe na povećanje troškova komunikacije s tržištem gdje među elementima promocijskog spleta snažnu ulogu ima publicitet. Kao neplaćeni oblik promocije, publicitet ima dvije važne karakteristike, a to su: ostavlja dojam nezavisne informacije i time stvara veću vjerodostojnost kod potrošača i iako u osnovi nije potpuno besplatan, osigurava medijski prostor uz puno niža ulaganja u odnosu na oglašavanje. Slijedom naznačenog određen je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi mogućnosti koje publicitet kao komunikacijsko sredstvo pruža u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, te istražiti i predložiti model komunikacijskih aktivnosti temeljenih na publicitetu. Temeljem provedenog istraživanja nedvojbeno je zaključeno da publicitet ima veliku važnost unutar integrirane marketinške komunikacije za izgradnju marke proizvoda za samoliječenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)