Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 352821

Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje


Donadić, Anna Maria
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 352821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje
(Role and contribution of publicity in branding products for self treating)

Autori
Donadić, Anna Maria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
07.05

Godina
2008

Stranica
96

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marka proizvoda; publicitet; proizvodi za samoliječenje
(product brand; publicity; self treatement products)

Sažetak
Farmaceutska industrija pod pritiskom je smanjujuće dobiti u segmentu lijekova na recept te su sve veća ulaganja u promociju proizvoda za samoliječenje. Navedeno utječe na povećanje troškova komunikacije s tržištem gdje među elementima promocijskog spleta snažnu ulogu ima publicitet. Kao neplaćeni oblik promocije, publicitet ima dvije važne karakteristike, a to su: ostavlja dojam nezavisne informacije i time stvara veću vjerodostojnost kod potrošača i iako u osnovi nije potpuno besplatan, osigurava medijski prostor uz puno niža ulaganja u odnosu na oglašavanje. Slijedom naznačenog određen je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi mogućnosti koje publicitet kao komunikacijsko sredstvo pruža u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, te istražiti i predložiti model komunikacijskih aktivnosti temeljenih na publicitetu. Temeljem provedenog istraživanja nedvojbeno je zaključeno da publicitet ima veliku važnost unutar integrirane marketinške komunikacije za izgradnju marke proizvoda za samoliječenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Donadić, Anna Maria
Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Donadić, A. (2008) 'Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samoliječenje', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Donadi\'{c}, Anna Maria}, year = {2008}, pages = {96}, keywords = {marka proizvoda, publicitet, proizvodi za samolije\v{c}enje}, title = {Uloga i doprinos publiciteta u stvaranju marke proizvoda za samolije\v{c}enje}, keyword = {marka proizvoda, publicitet, proizvodi za samolije\v{c}enje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Donadi\'{c}, Anna Maria}, year = {2008}, pages = {96}, keywords = {product brand, publicity, self treatement products}, title = {Role and contribution of publicity in branding products for self treating}, keyword = {product brand, publicity, self treatement products}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font