Pregled bibliografske jedinice broj: 352429
Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća
Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 352429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost imidža poduzeća sa stavovima i ponašanjem potrošača na primjeru hotelskog poduzeća
(Relationship of corporate image and consumer attitudes and behaviour on the example of a hotel company)
Autori
Paprika, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
27.12
Godina
2007
Stranica
114
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
imidž poduzeća; stavovi potrošača; ponašanje potrošača
(corporate image; consumer attitudes; consumer behaviour)
Sažetak
Temelj cjelokupnog marketinga čine ljudske potrebe - potrebe potrošača, koje su osnova marketinške koncepcije. Jedino usmjerenim i integriranim aktivnostima prema zadovoljenju potreba i ciljeva potrošača, a sustavno primjenjujući i kombinirajući elemente imidža poduzeća na način različit od konkurencije, poduzeće može ostvariti svoje ciljeve.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)