Pregled bibliografske jedinice broj: 352418
Uloga odnosa s javnošću u hrvatskim Brodogradilištima
Uloga odnosa s javnošću u hrvatskim Brodogradilištima, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 352418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odnosa s javnošću u hrvatskim Brodogradilištima
(Public relations in Croatian shipyards)
Autori
Šimić Drenik, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.12
Godina
2007
Stranica
153
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
odnosi s javnošću ; marketing ; brodogradilišta
(public relations ; marketing ; shipyards)
Sažetak
Svjedoci smo globalnog trenda jačanja odnosa s javnošću i njihovog utjecaja kako na poslovanje gospodarskih subjekata tako i na sve ljudske živote. Danas je nezamislivo da se poslovanje nekog gospodarskog subjekta, djelovanje neke institucije ili odvijanje nekog društvenog događaja odvija bez tzv. glasnogovorničkih, odnosno pr aktivnosti. Rezultati dobiveni terenskim istraživanjem u 8 hrvatskih brodogradilišta dali su potvrdni odgovor u skladu s argumentima koji su dati u predmetu istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)