Pregled bibliografske jedinice broj: 352411
Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata
Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 352411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata
(Marketing concept implementation as a factor of enterpreneurs' success)
Autori
Linić, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
16.01
Godina
2007
Stranica
122
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing koncept; poduzetnički poduhvat; uspješnost
(marketing concept; enterprenurship; success)
Sažetak
Specijalistički magistarski rad se bavi implementacijom marketing-koncepcije kao čimbenik uspješnosti poduzetičkog poduhvata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)