Pregled bibliografske jedinice broj: 352400
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 352400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike
(Branding as a business success factor in the child's cosmetics market)
Autori
Stamenić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
16.07
Godina
2007
Stranica
179
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
stvaranje marke; dječja kozmetika; tržište
(branding; child cosmetics; market)
Sažetak
Na globalnom tržćištu gdje dominiraju zahtjevi potrošača i postoji sve veća mogućnost izbora proizvoda, marketinške aktivnosti nužno je usmjriti prema izgradnji marke. Znanstveni problem i predmet znanstvenog istraživanja odnosi se na objekt znanstvenog istraživanja, a to je: tržište dječje kozmetike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka