Pregled bibliografske jedinice broj: 352389
E-marketing u hotelijerstvu
E-marketing u hotelijerstvu, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 352389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing u hotelijerstvu
(E-marketing in hotel industry)
Autori
Šolić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
23.07
Godina
2007
Stranica
150
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
E-marketing; hotelijerstvo
(E-marketing; hotel industry)
Sažetak
Informacijeske tehnologije ubrzano mijenjaju marketing u turizmu te primjenu marketinških metoda i tehnika u svakodnevnom poslovanju poduzeća i organizacije koje se bave turizmom. Rezultati istraživanja upućuju na činjenicu da će e-marketing imati sve veći značaj za uspjeh hotelijera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka