Pregled bibliografske jedinice broj: 352237
Tourism Destination Image of Bosnia and Herzegovina as Perceived by Tour Operators and Travel Agents Based in West-Balkan Region
Tourism Destination Image of Bosnia and Herzegovina as Perceived by Tour Operators and Travel Agents Based in West-Balkan Region // 19. bienalni međunarodni kongres : Turizam i hotelska industrija 2008 : novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu : knjiga sažetaka = 19th Biennial International Congress : Tourism & Hospitality Industry 2008. : new trends in tourism and hospitality management : abstracts
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 352237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tourism Destination Image of Bosnia and Herzegovina as Perceived by Tour Operators and Travel Agents Based in West-Balkan Region
Autori
Brkić, Nenad ; Džeko, Šemsudin ; Mulabegović, Elma
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
19. bienalni međunarodni kongres : Turizam i hotelska industrija 2008 : novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu : knjiga sažetaka = 19th Biennial International Congress : Tourism & Hospitality Industry 2008. : new trends in tourism and hospitality management : abstracts
/ - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008, 1-15
Skup
Bienalni međunarodni kongres Turizam i hotelska industrija (19 ; 2008)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.2008. - 09.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tourism destination; image; travel agents
Sažetak
The paper investigates tourism destination image of Bosnia and Herzegovina as perceived by tour operators and travel agents based in West-Balkan region.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Sažetak rada dostupan je u Knjizi sažetaka sa skupa ; ISBN 978-953-6198-63-4
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka