Pregled bibliografske jedinice broj: 352213
Political Marketing and Voting Decision Process
Political Marketing and Voting Decision Process // Conference Proceedings of 5th International Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research
Nikozija: University of Nicosia, 2008. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 352213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Political Marketing and Voting Decision Process
Autori
Čičić, Muris ; Husić Melika ; Kadić, Selma
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Conference Proceedings of 5th International Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research
/ - Nikozija : University of Nicosia, 2008, 1-15
Skup
5th International Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research
Mjesto i datum
Nikozija, Cipar, 26.03.2008. - 28.03.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Political Marketing; Voting Decision Process
Sažetak
The paper investigates political marketing and voting decision process
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka