Pregled bibliografske jedinice broj: 351869
Ljudski potencijali u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske
Ljudski potencijali u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske // Zbornik radova Četvrtog hrvatskog geografskog kongresa / Bajs, Ljiljana i dr. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2007. str. 107-127 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 351869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ljudski potencijali u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske
(Human Potentials in Geography Teaching in Primary and Secondary Schools in Republic of Croatia)
Autori
Curić, Zoran ; Vuk, Ružica ; Milić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Četvrtog hrvatskog geografskog kongresa
/ Bajs, Ljiljana i dr. - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2007, 107-127
ISBN
978-953-7245-04-7
Skup
Četvrti hrvatski geografski kongres
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 10.10.2007. - 13.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava geografije; rad na određeno; rad na neodređeno; zvanje mentora; zvanje savjetnika; dnevne cirkulacije; redovita nastava geografije; ostali oblici nastave geografije
(geography teaching; indefinite full-time work; temporary work; teacher-mentor; teacher-advisor; daily migrations; stem geography teaching; other types of teaching)
Sažetak
Rad analizira ljudske potencijale u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske. Metodom anketiranja i intervjua prikupljeni su podaci za 920 nastavnika i profesora koji izvode nastavu geografije u osnovnim i srednjim školama. Rad je podijeljen na poglavlja: škole i učenici, prosječna starost ispitanika, stručna sprema i institucija u kojoj su stekli obrazovanje, status (rad na određeno, rad na neodređeno), zastupljenost jednopredmetnih i dvopredmetnih nastavnika i profesora u nastavi geografije, napredovanje u zvanju, mogućnosti zapošljavanja, struktura tjednog zaduženja nastavnika i profesora geografije, odnos mjesta rada i stanovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1191306-1373 - Prostor kao resurs turističkog razvoja Hrvatske (Curić, Zoran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Zoran Curić
(autor)