Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 35159

Stari i novi Joyce


Šesnić, Jelena
Stari i novi Joyce // Književna smotra, 1 (1999), 111; 215-216 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, pregledni)


CROSBI ID: 35159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stari i novi Joyce
(Joyce - Old and New)

Autori
Šesnić, Jelena

Izvornik
Književna smotra (0455-0463) 1 (1999), 111; 215-216

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, pregledni

Ključne riječi
Dablinci; realizam; simbolizam; naratologija; kulturne studije
(Dubliners; realism; symbolism; narratology; Cultural Studies)

Sažetak
Autorica se osvrće na knjigu iz područja razgranatih Joyceovih studija koja sadržava 14 članaka poznatih svjetskih stručnjaka o prvoj Joyceovoj zbirci 'Dubliners' iz 1914. donoseći raznolike kritičke i teorijske pristupe djelu toga pisca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130714

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Šesnić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šesnić, Jelena
Stari i novi Joyce // Književna smotra, 1 (1999), 111; 215-216 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, pregledni)
Šesnić, J. (1999) Stari i novi Joyce. Književna smotra, 1 (111), 215-216.
@article{article, author = {\v{S}esni\'{c}, Jelena}, year = {1999}, pages = {215-216}, keywords = {Dablinci, realizam, simbolizam, naratologija, kulturne studije}, journal = {Knji\v{z}evna smotra}, volume = {1}, number = {111}, issn = {0455-0463}, title = {Stari i novi Joyce}, keyword = {Dablinci, realizam, simbolizam, naratologija, kulturne studije} }
@article{article, author = {\v{S}esni\'{c}, Jelena}, year = {1999}, pages = {215-216}, keywords = {Dubliners, realism, symbolism, narratology, Cultural Studies}, journal = {Knji\v{z}evna smotra}, volume = {1}, number = {111}, issn = {0455-0463}, title = {Joyce - Old and New}, keyword = {Dubliners, realism, symbolism, narratology, Cultural Studies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font