Pregled bibliografske jedinice broj: 350712
Mogućnosti prilagodbe prostora školske knjižnice
Mogućnosti prilagodbe prostora školske knjižnice // Zbornik radova. XIX Proljetna škola školskih knjižničara / Biserka Šušnjić, Đudita Franko, Theodor de Canziani Jakšić (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2008. str. 96-105 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 350712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti prilagodbe prostora školske knjižnice
(Possibility of adapting school library space)
Autori
Lovrinčević, Jasmina ; Kovačević, Dinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova. XIX Proljetna škola školskih knjižničara
/ Biserka Šušnjić, Đudita Franko, Theodor de Canziani Jakšić - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2008, 96-105
ISBN
953-7290-08-5
Skup
XIX Proljetna škola školskih knjižničara
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 18.04.2007. - 21.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
škola; školska knjižnica; prostor
(school; school library; space)
Sažetak
Za uspješno i učinkovito funkcioniranje školske knjižnice važni su preduvjeti među kojima je, uz fond, opremu i stručni kadar, na prvom mjestu odgovarajući prostor. Iz tih je razloga oduvijek postojala, a postoji i danas potreba istraživanja školske i knjižnične uspješnosti koje su uvijek pokazivale znantnu varijabilnost školskog uspjeha učenika između pojedinih škola, inače sličnima u mnogim organizacijskim, kadrovskim, financijskim, arhitektonskim i drugim aspektima. U žarište istraživačkog interesa nužno se dovode školski i knjižnični uvjeti u kojima se odvija odgojno-obrazovni proces, odnosno školsko ozračje u školi i školskoj knjižnici. U radu se zato i govori o stvaranju poticajnog ozračja za učenje i faktorima uspješnosti na konkretnom primjeru prilagodbe prostora školske knjižnice, zbog uvođenja novih tehnologija i inoviranja metoda i oblika učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1999 - Oblikovanje i upravljanje javnim znanjem u informacijskom prostoru (Tuđman, Miroslav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb