Pregled bibliografske jedinice broj: 350608
"Virtualna okolina" i "progresivni odgoj" - "nove" perspektive i prakse
"Virtualna okolina" i "progresivni odgoj" - "nove" perspektive i prakse // II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi - 2008 : zbornik radova = II. International Conference of Boarding Schools Educational models in global societies - 2008 : proceedings / Dečman Dobrnjič, Ogla ; Černetič, Metod ; Šetina Čož, Martina (ur.).
Kranj : Celje : Ljubljana : Tainan: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2008. str. 28-36 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 350608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Virtualna okolina" i "progresivni odgoj" - "nove" perspektive i prakse
("Virtual environment" and "progressive education"- "new" perspectives and practice)
Autori
Zloković, Jasminka ; Kušić, Siniša ; Šupak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi - 2008 : zbornik radova = II. International Conference of Boarding Schools Educational models in global societies - 2008 : proceedings
/ Dečman Dobrnjič, Ogla ; Černetič, Metod ; Šetina Čož, Martina - Kranj : Celje : Ljubljana : Tainan : Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2008, 28-36
ISBN
978-961-232-215-1
Skup
Mednarodni kongres dijaških domov (2 ; 2008)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 17.04.2008. - 18.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
virtualna okolina; odgojne vrijednosti; mladi; obitelj; škola
(virtual environment; education values; teenagers; family; school)
Sažetak
U prezentiranom radu konfrontiraju se neke aktualne dileme suvremenog svijeta posebice one između "tradicionalnih" odgojnih vrijednosti, "zastarjele" obitelji i škole i "progresivnog odgoja" koje nudi (nameće) suvremena virtualna okolina promičući socijalnu standardizaciju ponašanja i percepcije vrijednosti i svijeta oko sebe. Agresivnost masmedija u prezentiranju "virtualne okoline" kao « ; ; ; ; ; progesivne» ; ; ; ; ; i bez "alternative" često rezultira virtualnim životima djece, virtualnim prijateljima, virtualnim obrazovanjem, pa čak i virtualnim obiteljima. U razdoblju rastuće tehnologije javlja se važno pitanje - kako se odnositi prema toj situaciji, da li i na koji način mlade ljude usmjeravati ka selekciji onoga što im je sve u stanju suvremeni virtualni svijet ponuditi. Mogući odgovori na ekstremno kompleksno i delikatno pitanje o utjecaju "virtualne okoline" na razvoj djeteta kao jedinstvene ličnosti, na njegov psihosocijalni razvoj i općenito odgoj djeteta može dati samo ozbiljno izvedeno istraživanje cohort sequentional dizajna kako u istraživačkim programima s područja odgojnih znanosti tako i drugih društvenih disciplina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka