Pregled bibliografske jedinice broj: 350524
Pristupi analizi obrazovne politike
Pristupi analizi obrazovne politike // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola, Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 91-105 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 350524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi analizi obrazovne politike
(Approaches to educational policy analysis)
Autori
Kovač, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola, Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 91-105
ISBN
978-953-99167-2-3
Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovna politika; visoko obrazovanje
(educational policy; higher education)
Sažetak
U radu se daje pregled pojmova obrazovne politike, upozorava na nedostatak znanstvenih istraživanja i njezina nedovoljnog studiranja u Hrvatskoj. Uz to, u radu se prikazuje komparativna analiza obrazovnih politika i poruka međunarodnih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Vesna Kovač
(autor)