Pregled bibliografske jedinice broj: 350514
Trendovi razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja
Trendovi razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 81-90 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 350514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja
(Development trends of adult education in Croatia in the concept of lifelong learning)
Autori
Klapan, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 81-90
ISBN
978-953-99167-2-3
Skup
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje; teorijsko-metodološka pitanja
(adult education; lifelong learning; theoretical-methodological questions)
Sažetak
U radu se problematiziraju trendovi razvoja razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj kao vrlo značajne (ključne) karike u konceptu cjeloživotnog učenja. U analizi ovog segmenta obrazovanja izlažu se neke tendencije promjena koje pored ostalih dijelova sustava cjeloživotnog obrazovanja trebaju doživjeti korijenite promjene. Te promjene se očituju u ciljevima i sadržajima, programskoj strukturi (strukturi kurikuluma), putovima stjecanja srednjeg obrazovanja i modalitetima izvedbe, inovacijskim zahvatima u metodama, oblicima i tehnologiji obrazovanja. Izlažu se i neka metodološka polazišta u proučavanju koncepta promjena obrazovanja odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Anita Zovko
(autor)