Pregled bibliografske jedinice broj: 349912
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja // Andragogija na početku trećeg milenijuma / Alibabić, Šefika ; Pejatović, Aleksandra (ur.).
Beograd: Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2007. str. 161-173 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 349912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja
(Adult education situation and perspectives in Croatia within concept of life-long learning)
Autori
Klapan, Anita ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Andragogija na početku trećeg milenijuma
/ Alibabić, Šefika ; Pejatović, Aleksandra - Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2007, 161-173
ISBN
13 978-86-82019-54-1
Skup
Andragogija na početku trećeg milenijuma
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 02.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; tranzicijske promjene; cjeloživotno učenje
(edult education; transitional changes; life-long learning)
Sažetak
U radu se raspravlja o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja kao svojevrsnoj “ novoj filozofiji” obrazovanja koja je postala moto reformi obrazovanja u suvremenom svijetu. Intencija ovog rada je prikazati specifičnost društvenog konteksta promjena u obrazovanju odraslih u Hrvatskoj kao tranzicijskoj zemlji koja je u posljednjoj dekadi svog turbulentnog razvoja, kao novonastala nezavisna zemlja, prošla uspone i padove na svim planovima društvenog razvitka pa i na planu obrazovanja odraslih. Polazeći od toga u radu se, koliko to ograničenost prostora omogućava, nastoje analizirati pretpostavke dosadašnjeg razvoja obrazovanja odraslih, prikazati stanje sadašnjeg razvoja, te posebice na temelju toga izložiti nužne pretpostavke za brže promjene na planu obrazovanja odraslih i ukazati na ulogu društvenih aktera i subjekata koji mogu pridonijeti konkretnim promjenama na planu obrazovanja odraslih da bi se ono približilo razvojnim standardima razvijenog svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Siniša Kušić
(autor)