Pregled bibliografske jedinice broj: 349466
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja // Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 116-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 349466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja
(MONTESSORI, WALDORF AND FREINTES PEDAGOGIES AS A BASE OF LIFELONG LEARNING)
Autori
Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja
/ - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 116-121
Skup
Prva međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - € CNSI - 2007. Pedagogija u kontekstu društva znanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska škola; cjeloživotno učenje
(Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska school; lifelong learning)
Sažetak
Autorice prikazuju posebnosti alternativnih pedagogija iz perspektive cjeloživotnoga učenja. Cjeloživotno učenje se u radu definira kao aktivnost učenja tijekom života s ciljem unapređivanja znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene i poslovne perspektive. U radu se ukazuje na mogućnosti koje alternativne pedagogije pružaju glede pripremanja za cjeloživotno učenje. Poseban je naglasak na pedagoškom učenju Rudolfa Steinera, Marije Montessori i Celestina Freineta, ali su spomenute i neki drugi pravci reformske pedagogije. Nakon analize pedagogija u kontekstu cjeloživotnog učenja autorice zaključuju da prikazane alternativne pedagogije imaju određene prednosti u odnosu na dominantne pedagogije u državnim školama. Napose se te prednosti odnose na učenje u motoričkom i afektivnom području što je u državnim školama zapostavljeno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Zbornik konferencije je u tisku.
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1692 - Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva (Vijtiuk, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb