Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 349466

Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja


Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja // Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 116-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 349466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja
(MONTESSORI, WALDORF AND FREINTES PEDAGOGIES AS A BASE OF LIFELONG LEARNING)

Autori
Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja / - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 116-121

Skup
Prva međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - € CNSI - 2007. Pedagogija u kontekstu društva znanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska škola; cjeloživotno učenje
(Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska school; lifelong learning)

Sažetak
Autorice prikazuju posebnosti alternativnih pedagogija iz perspektive cjeloživotnoga učenja. Cjeloživotno učenje se u radu definira kao aktivnost učenja tijekom života s ciljem unapređivanja znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene i poslovne perspektive. U radu se ukazuje na mogućnosti koje alternativne pedagogije pružaju glede pripremanja za cjeloživotno učenje. Poseban je naglasak na pedagoškom učenju Rudolfa Steinera, Marije Montessori i Celestina Freineta, ali su spomenute i neki drugi pravci reformske pedagogije. Nakon analize pedagogija u kontekstu cjeloživotnog učenja autorice zaključuju da prikazane alternativne pedagogije imaju određene prednosti u odnosu na dominantne pedagogije u državnim školama. Napose se te prednosti odnose na učenje u motoričkom i afektivnom području što je u državnim školama zapostavljeno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Zbornik konferencije je u tisku.



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1692 - Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva (Vijtiuk, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (autor)

Avatar Url Željka Šiljković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja
Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja // Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 116-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja (2007) Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja. U: Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja.
@article{article, year = {2007}, pages = {116-121}, keywords = {Marija Montessori, Rudolf Steiner, Celestin Freinet, waldorfska \v{s}kola, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, title = {Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja}, keyword = {Marija Montessori, Rudolf Steiner, Celestin Freinet, waldorfska \v{s}kola, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, year = {2007}, pages = {116-121}, keywords = {Marija Montessori, Rudolf Steiner, Celestin Freinet, waldorfska school, lifelong learning}, title = {MONTESSORI, WALDORF AND FREINTES PEDAGOGIES AS A BASE OF LIFELONG LEARNING}, keyword = {Marija Montessori, Rudolf Steiner, Celestin Freinet, waldorfska school, lifelong learning}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font