Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 349209

Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH


Brnjac, Nikolina; Jurčević, Marinko; Crnković, Lahorka
Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH // ZIRP'08 / Čedomir Ivaković (ur.).
Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 349209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH

Autori
Brnjac, Nikolina ; Jurčević, Marinko ; Crnković, Lahorka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ZIRP'08 / Čedomir Ivaković - Zagreb : Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2008

ISBN
978-953-243-027-1

Skup
Pravci razvoja transporta, inteligentnih transportnih sustava i logistike

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 16.04.2008. - 18.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
intermodalni transport; marketing; konkurentnost

Sažetak
Intermodalni transport već dugo vremena ima prioritet u EU prometnoj politici s posebnim naglaskom na željeznicu, unutarnje plovne putove i međuobalno prometno povezivanje. Unatoč tome davatelji i korisnici tih usluga imaju teškoće u ostvarivanju većeg rasta jer nisu sposobni integrirati sustavne prednosti različitih prometnih podsustava i time poticati njihovu suradnju, osobito na razini pojedine zemlje i na regionalnoj razini. Da bi se poboljšala konkurentnost intermodalnog transporta potrebno je obaviti strukturiranje organizacijskih i tehnoloških elemenata sustava koji doprinose kvaliteti procesa odvijanja intermodalnog transporta, te koristeći se dosezima marketinške koncepcije, uvažavajući mogućnosti aplikacije u ovu granu transporta, nužno je pristupiti marketinškoj afirmaciji intermodalnog transporta u RH.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekti:
135-1352586-2588 - Integracija sustava intermodalnog vodnog prometa u europskoj transportnoj mreži (Jolić, Natalija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Brnjac, Nikolina; Jurčević, Marinko; Crnković, Lahorka
Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH // ZIRP'08 / Čedomir Ivaković (ur.).
Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brnjac, N., Jurčević, M. & Crnković, L. (2008) Mogućnosti marketinške afirmacije intermodalnog transporta u RH. U: Čedomir Ivaković (ur.)ZIRP'08.
@article{article, author = {Brnjac, Nikolina and Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko and Crnkovi\'{c}, Lahorka}, year = {2008}, pages = {10}, keywords = {intermodalni transport, marketing, konkurentnost}, isbn = {978-953-243-027-1}, title = {Mogu\'{c}nosti marketin\v{s}ke afirmacije intermodalnog transporta u RH}, keyword = {intermodalni transport, marketing, konkurentnost}, publisher = {Fakultet prometnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brnjac, Nikolina and Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko and Crnkovi\'{c}, Lahorka}, year = {2008}, pages = {10}, keywords = {intermodalni transport, marketing, konkurentnost}, isbn = {978-953-243-027-1}, title = {Mogu\'{c}nosti marketin\v{s}ke afirmacije intermodalnog transporta u RH}, keyword = {intermodalni transport, marketing, konkurentnost}, publisher = {Fakultet prometnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font