Pregled bibliografske jedinice broj: 349153
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, V. ; Vujičić, L. (ur.).
Rijeka, 2008. str. 341-347 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 349153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju
(Sustainable development in the context of pedagogical changes in high education)
Autori
Močinić, Snježana ; Ćatić, Iva ; Tatković, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development
/ Uzelac, V. ; Vujičić, L. - Rijeka, 2008, 341-347
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivi razvoj; pedagoške promjene; visoko obrazovanje; student; Bolonjski proces
(sustainable development; pedagogical changes; high education; student; Bologna process)
Sažetak
U radu ćemo se fokusirati na pitanje zaštite životno-obrazovne sredine u visokoškolskim institucijama, u uvjetima provedbe Bolonjskog procesa. Držimo da se snažna društvena odgovornost ogleda u brizi za obrazovanje koje će biti u funkciji kvalitete života i rada studenata, jer upravo oni pridonose održivom razvoju. Za provođenje ovog cilja neophodna je nova "kultura dijaloga" odgovornih u politici i obrazovanju. Osobna i društvena dobrobit studenata, okosnica su izgradnje snažne organizacije koja uči, stoga je jedan od ciljeva ovog rada utvrditi neke od čimbenika koji mogu utjecati na pedagoške promjene u visokom obrazovanju, a odnose se na organizaciju i realizaciju cjeloživotnog obrazovanja i obrazovanja za održivi razvoj u poticajnom i kvalitetno organiziranom interakcijsko-komunikacijskom i emocionalno- socijalnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli