Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 349153

Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju


Močinić, Snježana; Ćatić, Iva; Tatković, Sanja
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, V. ; Vujičić, L. (ur.).
Rijeka, 2008. str. 341-347 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 349153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju
(Sustainable development in the context of pedagogical changes in high education)

Autori
Močinić, Snježana ; Ćatić, Iva ; Tatković, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, V. ; Vujičić, L. - Rijeka, 2008, 341-347

ISBN
978-953-98445-4-5

Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
održivi razvoj; pedagoške promjene; visoko obrazovanje; student; Bolonjski proces
(sustainable development; pedagogical changes; high education; student; Bologna process)

Sažetak
U radu ćemo se fokusirati na pitanje zaštite životno-obrazovne sredine u visokoškolskim institucijama, u uvjetima provedbe Bolonjskog procesa. Držimo da se snažna društvena odgovornost ogleda u brizi za obrazovanje koje će biti u funkciji kvalitete života i rada studenata, jer upravo oni pridonose održivom razvoju. Za provođenje ovog cilja neophodna je nova "kultura dijaloga" odgovornih u politici i obrazovanju. Osobna i društvena dobrobit studenata, okosnica su izgradnje snažne organizacije koja uči, stoga je jedan od ciljeva ovog rada utvrditi neke od čimbenika koji mogu utjecati na pedagoške promjene u visokom obrazovanju, a odnose se na organizaciju i realizaciju cjeloživotnog obrazovanja i obrazovanja za održivi razvoj u poticajnom i kvalitetno organiziranom interakcijsko-komunikacijskom i emocionalno- socijalnom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Iva Matanović (autor)

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Močinić, Snježana; Ćatić, Iva; Tatković, Sanja
Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development / Uzelac, V. ; Vujičić, L. (ur.).
Rijeka, 2008. str. 341-347 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Močinić, S., Ćatić, I. & Tatković, S. (2008) Održivi razvoj u kontekstu pedagoških promjena u visokom obrazovanju. U: Uzelac, V. & Vujičić, L. (ur.)Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development.
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and \'{C}ati\'{c}, Iva and Tatkovi\'{c}, Sanja}, year = {2008}, pages = {341-347}, keywords = {odr\v{z}ivi razvoj, pedago\v{s}ke promjene, visoko obrazovanje, student, Bolonjski proces}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Odr\v{z}ivi razvoj u kontekstu pedago\v{s}kih promjena u visokom obrazovanju}, keyword = {odr\v{z}ivi razvoj, pedago\v{s}ke promjene, visoko obrazovanje, student, Bolonjski proces}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and \'{C}ati\'{c}, Iva and Tatkovi\'{c}, Sanja}, year = {2008}, pages = {341-347}, keywords = {sustainable development, pedagogical changes, high education, student, Bologna process}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Sustainable development in the context of pedagogical changes in high education}, keyword = {sustainable development, pedagogical changes, high education, student, Bologna process}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font