Pregled bibliografske jedinice broj: 348728
Redizajn robne marke
Redizajn robne marke, 2007., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 348728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajn robne marke
(Brand redesign)
Autori
Marinković, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.10
Godina
2007
Stranica
45
Mentor
Pibernik, Jesenka
Ključne riječi
dizajn; redizajn; robna marka
(design; redesign; brand)
Sažetak
Postojeću robnu marku želimo podvrgnuti redizajnu, tu nailazimo na niz faza koje naša robna marka mora proći. Postavlja se niz pitanja, prvobitno zašto uopće krenuti u redizajn, da li nam je on uopće i potreban, koje nam se greške mogu pojaviti u redizajniranju ili da li nam je jednostavno redizajn potreban samo zbog osvježenja jer smo se zasitili dosadašnjeg dizajna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija