Pregled bibliografske jedinice broj: 348715
Proces kreativnog oglašavanja
Proces kreativnog oglašavanja, 2007., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 348715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces kreativnog oglašavanja
(The process of creative advertising)
Autori
Bosnar, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2007
Stranica
47
Mentor
Pibernik, Jesenka
Ključne riječi
proces kreativnog oglašavanja; vizualna poruka; ciljana skupina; brief; istraživanje tržišta; brainstroming; mogućnost vizualizacije; realizacija
(creative advertising; visual message; target audience; briefs; market research; brainstorming; possibilities of visualization; realization)
Sažetak
Ovim diplomskim radom prikazan je cijelokupni proces kreativnog oglašavanja. Rad opisuje što sve zapravo podrazumijeva proces oglašavanja, te na profesionalan i ozbiljan način prikazuje mogućnost kreiranja i odašiljanja vizualne poruke prema nekoj ciljanoj skupini. Počevši od klijentovog zadavanja brief-a, preko istraživanja tržišta , načina provođenja brainstorming-a, mogućnosti vizualizacije, pa sve do samog procesa realizacije. Rad također prikazuje i objašnjava kanale kojima je moguće odaslati neku vizualnu ili zvučnu poruku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb