Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 348715

Proces kreativnog oglašavanja


Bosnar, Darko
Proces kreativnog oglašavanja, 2007., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 348715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces kreativnog oglašavanja
(The process of creative advertising)

Autori
Bosnar, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2007

Stranica
47

Mentor
Pibernik, Jesenka

Ključne riječi
proces kreativnog oglašavanja; vizualna poruka; ciljana skupina; brief; istraživanje tržišta; brainstroming; mogućnost vizualizacije; realizacija
(creative advertising; visual message; target audience; briefs; market research; brainstorming; possibilities of visualization; realization)

Sažetak
Ovim diplomskim radom prikazan je cijelokupni proces kreativnog oglašavanja. Rad opisuje što sve zapravo podrazumijeva proces oglašavanja, te na profesionalan i ozbiljan način prikazuje mogućnost kreiranja i odašiljanja vizualne poruke prema nekoj ciljanoj skupini. Počevši od klijentovog zadavanja brief-a, preko istraživanja tržišta , načina provođenja brainstorming-a, mogućnosti vizualizacije, pa sve do samog procesa realizacije. Rad također prikazuje i objašnjava kanale kojima je moguće odaslati neku vizualnu ili zvučnu poruku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jesenka Pibernik (mentor)

Avatar Url Darko Bosnar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bosnar, Darko
Proces kreativnog oglašavanja, 2007., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Bosnar, D. (2007) 'Proces kreativnog oglašavanja', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bosnar, Darko}, year = {2007}, pages = {47}, keywords = {proces kreativnog ogla\v{s}avanja, vizualna poruka, ciljana skupina, brief, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, brainstroming, mogu\'{c}nost vizualizacije, realizacija}, title = {Proces kreativnog ogla\v{s}avanja}, keyword = {proces kreativnog ogla\v{s}avanja, vizualna poruka, ciljana skupina, brief, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, brainstroming, mogu\'{c}nost vizualizacije, realizacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bosnar, Darko}, year = {2007}, pages = {47}, keywords = {creative advertising, visual message, target audience, briefs, market research, brainstorming, possibilities of visualization, realization}, title = {The process of creative advertising}, keyword = {creative advertising, visual message, target audience, briefs, market research, brainstorming, possibilities of visualization, realization}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font