Pregled bibliografske jedinice broj: 348590
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 348590 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika
(Factors that influence the choice of retil forms)
Autori
Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 5
(2007), 1;
387-401
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja izvan prodavaonica; maloprodaja u prodavaonicama
(non-store retailing; store-based retailing)
Sažetak
Sve brži životni tempo, sve manje raspoloživog vremena, veća diversifikacija u potrošačkim potrebama, uz sve veća ulaganja u informatizaciju i razvoj tehnologije imali su jak utjecaj i u sektoru maloprodaje. Pored postojeće, još uvijek najviše zastupljene prodaje putem prodavaonica, na značenju sve više dobiva i prodaja izvan prodajnih objekata. Taj novi trend u maloprodaji potaknuo je autorice ovog rada na istraživanje o stavu hrvatskih potrošača glede novih oblika prodaje, odnosno redoslijeda kriterija koje potrošači smatraju najvažnijima prilikom kupovine izvan prodavaonica. Istraživanjem su obuhvaćeni Zagreb i okolica, tj. Zagrebačka županija, te Osječko-baranjska županija gdje se na uzorku od 200 ispitanika-studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Osijeku nastojalo ustanoviti što utječe na hrvatskog potrošača prilikom donošenja odluke o kupovini kod obje vrste maloprodaje. Rezultati istraživanja pokazuju da iako je riječ o vrsti maloprodaje koja je u fazi uvođenja na hrvatsko tržište, kriterije kod različitih oblika maloprodaje izvan prodavaonica potrošači rangiraju sukladno osnovnim prednostima pojedinih oblika maloprodaje izvan prodavaonica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- Journal of Economic Literature