Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 348590

Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika


Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 348590 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika
(Factors that influence the choice of retil forms)

Autori
Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 5 (2007), 1; 387-401

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
maloprodaja izvan prodavaonica; maloprodaja u prodavaonicama
(non-store retailing; store-based retailing)

Sažetak
Sve brži životni tempo, sve manje raspoloživog vremena, veća diversifikacija u potrošačkim potrebama, uz sve veća ulaganja u informatizaciju i razvoj tehnologije imali su jak utjecaj i u sektoru maloprodaje. Pored postojeće, još uvijek najviše zastupljene prodaje putem prodavaonica, na značenju sve više dobiva i prodaja izvan prodajnih objekata. Taj novi trend u maloprodaji potaknuo je autorice ovog rada na istraživanje o stavu hrvatskih potrošača glede novih oblika prodaje, odnosno redoslijeda kriterija koje potrošači smatraju najvažnijima prilikom kupovine izvan prodavaonica. Istraživanjem su obuhvaćeni Zagreb i okolica, tj. Zagrebačka županija, te Osječko-baranjska županija gdje se na uzorku od 200 ispitanika-studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Osijeku nastojalo ustanoviti što utječe na hrvatskog potrošača prilikom donošenja odluke o kupovini kod obje vrste maloprodaje. Rezultati istraživanja pokazuju da iako je riječ o vrsti maloprodaje koja je u fazi uvođenja na hrvatsko tržište, kriterije kod različitih oblika maloprodaje izvan prodavaonica potrošači rangiraju sukladno osnovnim prednostima pojedinih oblika maloprodaje izvan prodavaonica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (autor)

Avatar Url Vesna Brčić-Stipčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Brčić-Stipčević, V. & Renko, S. (2007) Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (1), 387-401.
@article{article, author = {Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Renko, Sanda}, year = {2007}, pages = {387-401}, keywords = {maloprodaja izvan prodavaonica, maloprodaja u prodavaonicama}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {\v{C}imbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika}, keyword = {maloprodaja izvan prodavaonica, maloprodaja u prodavaonicama} }
@article{article, author = {Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Renko, Sanda}, year = {2007}, pages = {387-401}, keywords = {non-store retailing, store-based retailing}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Factors that influence the choice of retil forms}, keyword = {non-store retailing, store-based retailing} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font