Pregled bibliografske jedinice broj: 348565
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 157-169 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 348565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji
(Mystery shopping: key factor for the successful retail benchmarking)
Autori
Renko, Sanda ; Matošić, Ivana
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 1
(2007), 1;
157-169
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost
(benchmarking; mystery shopping; retailing; competitive advantage)
Sažetak
Kontinuirani razvoj i orijetacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature