Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 348565

Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji


Renko, Sanda; Matošić, Ivana
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 157-169 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 348565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji
(Mystery shopping: key factor for the successful retail benchmarking)

Autori
Renko, Sanda ; Matošić, Ivana

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 1 (2007), 1; 157-169

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost
(benchmarking; mystery shopping; retailing; competitive advantage)

Sažetak
Kontinuirani razvoj i orijetacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Sanda; Matošić, Ivana
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 157-169 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Renko, S. & Matošić, I. (2007) Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji. Poslovna izvrsnost, 1 (1), 157-169.
@article{article, author = {Renko, Sanda and Mato\v{s}i\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {157-169}, keywords = {benchmarking, mystery shopping, maloprodaja, konkurentska prednost}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1846-3355}, title = {Mystery shopping: klju\v{c}ni \v{c}imbenik uspje\v{s}nog benchmarkinga u maloprodaji}, keyword = {benchmarking, mystery shopping, maloprodaja, konkurentska prednost} }
@article{article, author = {Renko, Sanda and Mato\v{s}i\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {157-169}, keywords = {benchmarking, mystery shopping, retailing, competitive advantage}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1846-3355}, title = {Mystery shopping: key factor for the successful retail benchmarking}, keyword = {benchmarking, mystery shopping, retailing, competitive advantage} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font