Pregled bibliografske jedinice broj: 348441
Rješavanje problema kao oblik učenja djece predškolske dobi
Rješavanje problema kao oblik učenja djece predškolske dobi // Obrazovanje i rad, 12 (23) (1989), 3-4; 141-148 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 348441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rješavanje problema kao oblik učenja djece predškolske dobi
(Resolving Problem as the Way of Learning in Kindergarten)
Autori
Došen-Dobud, Anka ; Biserka Petrović-Sočo
Izvornik
Obrazovanje i rad (0351-160X) 12 (23)
(1989), 3-4;
141-148
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
rješavanje problema; učenje; predškolsko dijete; odgojitelj
(Resolving Problem; Learning; Preschool Child; Preschool Teacher)
Sažetak
U radu autorice navode zbog čega je učenje rješavanjem problema potrebno već u dječjem vrtiću, koje vrste problema se predškolskoj djeci mogu ponuditi na rješavanje i kako ih djeca rješavaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb