Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 347033

Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera


Radmanović, Jelena
Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 347033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera
(Advertising media in the advertising campaigns of mobile operators)

Autori
Radmanović, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.05

Godina
2008

Stranica
49

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
promocija; medij oglašavanje; kampanja
(promotion; media; advertising; campaign)

Sažetak
U diplomskom radu su analizirane vrste medija koje se koriste u reklamnim kampanjama mobilnih operatera u Hrvatskoj. Nastojalo se uočiti razloge odabira pojedinih vrsta medija. Obrađivan je razvojni put najzastupljenijih medija u reklamnim kampanjama mobilnih operatera na primjeru Vipneta i Tele2. Prikazane su i različite mogućnosti kojima raspolažu pojedini mediji s obzirom na njihove prednosti i nedostatke. Primjeri su vizualno potkrijepljeni kampanjama mobilnih operatera u tijeku. S obzirom na tekuće kampanje prikazani su elementi unutar mogućnosti pojedinog medija pogodni za postizanje prepoznatljivosti. Analiza medija uključila je i određena načela dizajna koja se mogu primijeniti u reklamnim kampanjama Vipneta i Tele2, mobilnih operatera na hrvatskom tržištu. Na temelju načela analiziran je vizualni identitet navedenih operatera kako bi se naglasila snaga kreativnosti u oglašavanju. Vipnet i Tele2 koriste načela navedena u radu kvalitetno i uvijek na vrlo prepoznatljiv način. Te dvije tvrtke imaju različite pristupe u korištenju načela dizajna koja su u radu istaknuta i vizualno potkrijepljena zaključcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radmanović, Jelena
Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera, 2008., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Radmanović, J. (2008) 'Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radmanovi\'{c}, Jelena}, year = {2008}, pages = {49}, keywords = {promocija, medij ogla\v{s}avanje, kampanja}, title = {Mediji ogla\v{s}avanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera}, keyword = {promocija, medij ogla\v{s}avanje, kampanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radmanovi\'{c}, Jelena}, year = {2008}, pages = {49}, keywords = {promotion, media, advertising, campaign}, title = {Advertising media in the advertising campaigns of mobile operators}, keyword = {promotion, media, advertising, campaign}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font