Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 347013

KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ


Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra
KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 147-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 347013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ
(Responsability and competence of teachers in promoting education for sustainable future)

Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, 147-155

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij "Kompetencije i kompetentnost učitelja"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
okoliš; održivi razvoj; učitelji; kompetencije; kompetentnost učitelja za odgojno-obrazovni rad o održivom razvoju
(environment; sustainable development; teachers; competences; teacher competence for sustainable development educational work)

Sažetak
Što je zapravo obrazovanje učitelja za održivi razvoj? Može li se toliko kompleksan problem uopće tretirati kao relevantan problem u pedagoškom smislu? Bez obzira na obrazovni profil učitelja, dob, zemlju i sl. - pitanje je postoje li neke zajedničke pedagoške značajke? Sve su to pitanja za čije bi odgovore bilo korisno provesti sveobuhvatne analize kojima bi se dobili adekvatniji uvidi u problematiku kompetencija i kompetentnosti učitelja za odgojno-obrazovni rad o održivom razvoju. Pregledom dostupne literature može se ustvrditi da se teoretičari obrazovanja učitelja sve češće pozivaju na otvorenost problema kompetencije i kompetentnosti učitelja, posebice kada se radi o području održivog razvoja. Smatra se da koncepcije poput odgoja i obrazovanja za okoliš, kao donedavno prevladavajuća koncepcija u većini zemalja, ili neke prevladane tradicionalne koncepcije, poput ekološkog odgoja i obrazovanja, ne mogu udovoljiti suvremenim zahtjevima kompetencije i kompetentnosti koji se postavljaju pred inicijalno i profesionalno obrazovanje učitelja. Ovaj rad daje polazne osnove i smjernice za razumijevanje i usklađivanje okvira kompetencija i kompetentnosti učitelja koje se odnose na odgoj i obrazovanje za održivi razvoj. Riječ je o okviru kompetencija i kompetentnosti koji ima zadaću povezati teorijska i koncepcijska te praktična postignuća obrazovnih institucija i postaviti ih u određene međusobne odnose na domaćoj i međunarodnoj razini. Naime, njime se postavljaju određeni kriteriji razvoja i stjecanja kvalitete kompetencija i kompetentnosti u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj jer se može očekivati da će ih učitelji imati nakon završetka inicijalnog obrazovanja, odnosno tijekom svoje daljnje izobrazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Aleksandra Pejčić (autor)

Avatar Url Vinka Uzelac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra
KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 147-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Uzelac, V. & Pejčić, A. (2007) KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ. U: Babić, N. (ur.)Kompetencije i kompetentnost učitelja.
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {147-155}, keywords = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, u\v{c}itelji, kompetencije, kompetentnost u\v{c}itelja za odgojno-obrazovni rad o odr\v{z}ivom razvoju}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST U\v{C}ITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODR\v{Z}IVI RAZVOJ}, keyword = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, u\v{c}itelji, kompetencije, kompetentnost u\v{c}itelja za odgojno-obrazovni rad o odr\v{z}ivom razvoju}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {147-155}, keywords = {environment, sustainable development, teachers, competences, teacher competence for sustainable development educational work}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Responsability and competence of teachers in promoting education for sustainable future}, keyword = {environment, sustainable development, teachers, competences, teacher competence for sustainable development educational work}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font