Pregled bibliografske jedinice broj: 346977
Djetinjstvo u Agramu kao uvod u čitanje Krleže
Djetinjstvo u Agramu kao uvod u čitanje Krleže // Krleža danas / Visković, Velimir (ur.).
Brijuni: Ulysses, 2007. str. 83-85 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 346977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djetinjstvo u Agramu kao uvod u čitanje Krleže
(Childhood in Agram as introduction to reading Krleža)
Autori
Brlek, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Krleža danas
/ Visković, Velimir - Brijuni : Ulysses, 2007, 83-85
Skup
Krleža danas
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 07.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Krleža; poetika; djetinjstvo; pisanje
(Krleža; poetics; infancy; writing)
Sažetak
U radu se pokazuje kako bi Krležin tekst Djetinjstvo u Agramu, kojemu se dosada, usprkos jednodušnom sudu proučavatelja Krleže o iznimnoj književnoj vrijednosti, kritička pažnja poklanjala samo s obzirom na moguće biografske spoznaje koje bi se iz njega mogle izvući, bilo plodonosno čitati u tradiciji tzv. lažnih autobiografija (Bunjin, Bjeli), odnosno kao auto-poetički tekst koji Krležinu poetiku, posebno preko ključne figure onoga tko još ne govori (infans), određuje shvaćanjem pisanja srodnim razradi toga pojma unutar suvremene književne teorije (Agamben, Lyotard, Blanchot).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0744 - Tranzicija u književnosti/književnost u tranziciji (Zlatar Violić, Andrea, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301070-1064 - Verbalno i vizualno: performativnost, reprezentacija, interpretacija (Čale, Morana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Tomislav Brlek
(autor)