Pregled bibliografske jedinice broj: 346921
Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj
Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 1. / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 301-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 346921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj
(The Lifelong Education of Teachers and Sustainable Development)
Autori
Radeka, Igor ; Petani, Rozana ; Rogić, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 1.
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 301-306
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; održivi razvoj; nastavnik
(lifelong education; sustainable development; teacher)
Sažetak
Ključan smjer Ujedinjenih Naroda na početku 21. stoljeća je održivi razvoj ili „ razvoj sposoban za budućnost“ kao prvorazredno pitanje suvremenog društva opterećenog krizom tradicionalnog načina razvoja. Istovremeno, Europska Unija na početku 21. stoljeća potiče razvoj društva znanja, tj. ostvarenje koncepta cjeloživotnog obrazovanja. Na društvenom planu koncept održivog razvoja pretpostavlja značajne ekološke, sociološke, tehnološke, ekonomske i druge promjene. Koncept cjeloživotnog obrazovanja pak pretpostavlja pedagoške, ali i druge strukturne promjene suvremenog društva. U radu koji slijedi analizira se odnos između ovih dvaju koncepata i pretpostavke njihova ostvarenja. U tom pogledu posebno se apostrofira uloga cjeloživotnog obrazovanja nastavnika u kontekstu nužnih spoznajnih i vrijednosnih, tj. obrazovnih i odgojnih promjena koje su condicio sine qua non ostvarenja kako koncepta cjeloživotnog obrazovanja tako i koncepta održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Radeka, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru