Pregled bibliografske jedinice broj: 34678
Primjena edukacijsko-rehabilitacijske tehnologije u psihosocijalnoj rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima
Primjena edukacijsko-rehabilitacijske tehnologije u psihosocijalnoj rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima // "Rehabilitacija i inkluzija"
Zagreb, 1997. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, pregledni)
CROSBI ID: 34678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena edukacijsko-rehabilitacijske tehnologije u psihosocijalnoj rehabilitaciji osoba s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima
(Educational-rehabilitational Technology in Psychosocial Rehabilitation of Persons with Motility Disturbances and Chronic Diseases)
Autori
Sučić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, pregledni
Izvornik
"Rehabilitacija i inkluzija"
/ - Zagreb, 1997
Skup
5. znanstveni skup Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta "Rehabilitacija i inkluzija"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.1997. - 26.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Motorički poremećaji i kronične bolesti; psihosocijalna rehabilitacija; edukacijsko-rehabilitacijska tehnologija
(Motility disturbances and chronic diseases; psychosocial rehabilitation; educational-rehabilitational technology)
Sažetak
U uvodnom dijelu prikazan je razvoj nekonvencionalnih tehnika i tehnologija sa uobičajnim konvecionalnim pristupima u procesu rehabilitacije. Naglasak je stavljen na proces komunikacije, posebice na dimenziju efikasnosti izmjene informacija, što se odnosi na skraćeno vrijeme, prostor i protokole ponašanja (Intranet, Internet, Carnet...). Također su prikazani radovi koji se odnose na razvoj ekspertnih sustava (mikroprocesor i njegova aplikacija u funkcionalno-elektronske sustave pomagala). U okviru konvencionalnih pristupa, prikazana je primjena grafoskopa kao pomagala u eksperimentu mjerenja koordinacije gornjih ekstremiteta. Rezultati za definirane varijable u ovom području dobiveni su na uzorku od 79 ispitanika (studenata II godine), a tendencije promjena konstatirane su na osnovi određenih statističkih pokazatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013006
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Josip Sučić
(autor)