Pregled bibliografske jedinice broj: 346525
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja // XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings
Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 346525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja
(Knowledge of marketing as a tool for marketing of knowledge)
Autori
Leko Šimić, Mirna ; Čarapić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings
/ - Rijeka, 2007
ISBN
978-953-6148-64-6
Skup
Kongres ROMAR (20 ; 2007)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 17.10.2007. - 21.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; visoko obrazovanje; kvaliteta obrazovne usluge
(marketing; higher education; education service quality)
Sažetak
Tradicionalna uloga znanja i obrazovanja u suvremenom društvu danas je znatno proširena i uvjetovana je sve većim iščekivanjima u smislu njena utjecaja na intelektualni, kulturni, socijalni i tehnološki razvoj društvene zajednice. Na tržištu znanja kao i na tržištu rada događaju se značajne kvantitativne i kvalitativne promjene. Stoga se pred visokoobrazovne institucije postavlja zahtjev za povećanjem stupnja marketing orijentacije u njihovom poslovanju. Naime, u situaciji internacionalizacije visokog obrazovanja, specifičnog ponašanja potrošača (visoka uključenost u kupovinu, sve skuplji proizvod, značajne razlike između brandova, i neredovita kupovina), nužno je precizno definirati i osmisliti konkurentan proizvod, definirati odgovarajuću cijenu, lokaciju, odnosno način distribucije i promovirati ga odabranoj ciljnoj skupini potrošača. U tom smislu znanje marketinga i njegova primjena na specifični proizvod, visoko obrazovanje, odnosno studente može umnogome olakšati stvaranje konkurentske tržišne pozicije visoko obrazovne institucije. U ovom radu analizira se proizvod, odnosno obrazovna usluga, te elementi cijene promocije i distribucije koje primjenjuje i nudi Ekonomski fakultet u Osijeku, a koji predstavljaju bitne komponente marketing koncepcije i tržišnog pozicioniranja. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju na potrebu znatno većeg stupnja primjene marketing koncepcije u operativnom i strateškom planiranju razvoja fakulteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2587 - Komparativni razvoj agroturizma u Istarskoj i Osječko-baranjskoj županiji (Leko-Šimić, Mirna, MZOS ) ( CroRIS)
010-0101195-1035 - Statistički mjerni instrumenti:konstrukcija i prilagodba poduzetničkoj ekonomiji
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek