Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 346525

Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja


Leko Šimić, Mirna; Čarapić, Helena
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja // XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings
Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 346525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja
(Knowledge of marketing as a tool for marketing of knowledge)

Autori
Leko Šimić, Mirna ; Čarapić, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings / - Rijeka, 2007

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
Kongres ROMAR (20 ; 2007)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 17.10.2007. - 21.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; visoko obrazovanje; kvaliteta obrazovne usluge
(marketing; higher education; education service quality)

Sažetak
Tradicionalna uloga znanja i obrazovanja u suvremenom društvu danas je znatno proširena i uvjetovana je sve većim iščekivanjima u smislu njena utjecaja na intelektualni, kulturni, socijalni i tehnološki razvoj društvene zajednice. Na tržištu znanja kao i na tržištu rada događaju se značajne kvantitativne i kvalitativne promjene. Stoga se pred visokoobrazovne institucije postavlja zahtjev za povećanjem stupnja marketing orijentacije u njihovom poslovanju. Naime, u situaciji internacionalizacije visokog obrazovanja, specifičnog ponašanja potrošača (visoka uključenost u kupovinu, sve skuplji proizvod, značajne razlike između brandova, i neredovita kupovina), nužno je precizno definirati i osmisliti konkurentan proizvod, definirati odgovarajuću cijenu, lokaciju, odnosno način distribucije i promovirati ga odabranoj ciljnoj skupini potrošača. U tom smislu znanje marketinga i njegova primjena na specifični proizvod, visoko obrazovanje, odnosno studente može umnogome olakšati stvaranje konkurentske tržišne pozicije visoko obrazovne institucije. U ovom radu analizira se proizvod, odnosno obrazovna usluga, te elementi cijene promocije i distribucije koje primjenjuje i nudi Ekonomski fakultet u Osijeku, a koji predstavljaju bitne komponente marketing koncepcije i tržišnog pozicioniranja. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju na potrebu znatno većeg stupnja primjene marketing koncepcije u operativnom i strateškom planiranju razvoja fakulteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2587 - Komparativni razvoj agroturizma u Istarskoj i Osječko-baranjskoj županiji (Leko-Šimić, Mirna, MZOS ) ( CroRIS)
010-0101195-1035 - Statistički mjerni instrumenti:konstrukcija i prilagodba poduzetničkoj ekonomiji

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Helena Štimac (autor)

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Leko Šimić, Mirna; Čarapić, Helena
Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja // XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings
Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Leko Šimić, M. & Čarapić, H. (2007) Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja. U: XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings.
@article{article, author = {Leko \v{S}imi\'{c}, Mirna and \v{C}arapi\'{c}, Helena}, year = {2007}, keywords = {marketing, visoko obrazovanje, kvaliteta obrazovne usluge}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja}, keyword = {marketing, visoko obrazovanje, kvaliteta obrazovne usluge}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Leko \v{S}imi\'{c}, Mirna and \v{C}arapi\'{c}, Helena}, year = {2007}, keywords = {marketing, higher education, education service quality}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Knowledge of marketing as a tool for marketing of knowledge}, keyword = {marketing, higher education, education service quality}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font