Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 346524

Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost


Munjiza, Emerik; Lukaš, Mirko
Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 456-464 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 346524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost
(Longlife teacher education between past and the future)

Autori
Munjiza, Emerik ; Lukaš, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 456-464

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
produžno-cjeloživotno obrazovanje; obvezno državno; neobvezno stručno; redovito; povremeno; posebno; individualno
(formal public school; individual; special; part-time)

Sažetak
Autori su u hrvatskim okvirima istražili utemeljenje, razvoj, dosege i ograničenja cjeloživotnog obrazovanja učitelja. Početak cjeloživotnog obrazovanja pod nazivom produžno obrazovanje možemo pratiti od kraja 18. stoljeća, a cjelovitu i sustavnu strategiju od druge polovine 19. stoljeća. Cjeloživotno obrazovanje realizira se kroz zajedničke oblike ali i kao individualna koncepcija i obveza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirko Lukaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Munjiza, Emerik; Lukaš, Mirko
Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 456-464 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Munjiza, E. & Lukaš, M. (2007) Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Munjiza, Emerik and Luka\v{s}, Mirko}, year = {2007}, pages = {456-464}, keywords = {produ\v{z}no-cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, obvezno dr\v{z}avno, neobvezno stru\v{c}no, redovito, povremeno, posebno, individualno}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u\v{c}itelja izme\dju pro\v{s}losti i sada\v{s}njosti s pogledom na budu\'{c}nost}, keyword = {produ\v{z}no-cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, obvezno dr\v{z}avno, neobvezno stru\v{c}no, redovito, povremeno, posebno, individualno}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Munjiza, Emerik and Luka\v{s}, Mirko}, year = {2007}, pages = {456-464}, keywords = {formal public school, individual, special, part-time}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Longlife teacher education between past and the future}, keyword = {formal public school, individual, special, part-time}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font