Pregled bibliografske jedinice broj: 346147
Pedagoška praksa - nužna sastavnica pedagoške kompetentnosti učitelja
Pedagoška praksa - nužna sastavnica pedagoške kompetentnosti učitelja // Kompetencije i kompetenstnost učitelja / prof. dr. sc. Nada Babić (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 479-490 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 346147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška praksa - nužna sastavnica pedagoške kompetentnosti učitelja
(Pedagogical practice - indispensable component of teachers competence)
Autori
Munjiza, Emerik ; Lukaš, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetencije i kompetenstnost učitelja
/ Prof. dr. sc. Nada Babić - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, 479-490
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoška praksa; stručno pedagoško osposobljavanje; permanentno osposobljavanje
(professional - pedagogical practical; professional - pedagogical education; permanent education)
Sažetak
Autori su istražili stručno-pedagoško osposobljavanje učitelja u institucionalnom kontinuitetu od gotovo dva stoljeća. U ukupno analiziranom razdoblju postojala je i stručno pedagoška praksa ali je permanentno isticana njezina deficitarnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Mirko Lukaš
(autor)