Pregled bibliografske jedinice broj: 34609
Računalom podržano kolaborativno učenje: uloga nastavnika i učenika
Računalom podržano kolaborativno učenje: uloga nastavnika i učenika // Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education) / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 754-766 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 34609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalom podržano kolaborativno učenje: uloga nastavnika i učenika
(Computer Supported Collaborative Learning: Roles of Teacher and Student)
Autori
Topolovec, Velimir ; Mezak, Jasminka ; Hoić-Božić, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education)
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 754-766
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kolaborativno učenje; računalom podržano kolaborativno učenje; nastavnik; učenik
(collaborative learning; computer supported collaborative learning)
Sažetak
Kolaborativno učenje odnosi se na metode poučavanja koje nastoje potaknuti učenje putem zajedničkog (kolaborativnog) sudjelovanja učenika na rješavanju postavljenih zadataka. Računalom podržano kolaborativno učenje (eng. Computer Supported Collaborative Learning - CSCL) pruža kolaborativnu okolinu koja se odnosi na poučavanje i učenje. CSCL osigurava okolinu koja potiče i obogaćuje proces učenja. Uključivanje interaktivnih partnera i korištenje suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija u proces učenja povećava efikasnost i kvalitetu obrazovanja. U radu se opisuje uloga nastavnika i učenika pri korišenju ovih sustava, rezultati najnovijih istraživanja u ovim području kao i budući razvoj CSCL-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija