Pregled bibliografske jedinice broj: 345998
Odgojne vrijednosti u hrvatskoj usmenoj književnosti
Odgojne vrijednosti u hrvatskoj usmenoj književnosti // Zlatni danci 8 Mitovi i legende / Barić, Ernest ; Haramija, Dragica ; Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Filozofski fakultet , Filozofski fakultet Pečuh, Matica Hrvatska Osijek, 2007. str. 207-220 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 345998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojne vrijednosti u hrvatskoj usmenoj književnosti
(Educational values in croatian oral literature)
Autori
Munjiza, Emer ; Lukaš, Mirko ; Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zlatni danci 8 Mitovi i legende
/ Barić, Ernest ; Haramija, Dragica ; Pintarić, Ana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Filozofski fakultet , Filozofski fakultet Pečuh, Matica Hrvatska Osijek, 2007, 207-220
ISBN
953-6456-62-1
Skup
Zlatni danci 8, Mitovi i legende
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.04.2006. - 07.04.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatska usmena književnost; obrazovne (s visokim potencijalom odgojnosti) informacije; odgojne vrijednosti
(croatian oral literature; educational (with high pedagogical potential) information; educational values)
Sažetak
U teorijskom dijelu autori su se odredili prema vrijednostima, s posebnim naglaskom na odgojne vrijednosti. Analizirali su ih prema hijerarhičnosti i njihovoj ulozi kao sredstvu i cilju odgoja. Na empirijskom području analizirali su značaj hrvatske usmene književnosti na području afirmiranja poželjnoga sustava odgojnih vrijednosti. U ovom istraživanju analizirali su važne čitanke iz hrvatskoga jezika za učenike osnovne škole od 5. do 8. razreda. Izbor važećih čitanki za analizu izvršen je metodom slučajnoga izbora. U kvantitativnoj analizi analiziran je odnos između Nastavnog plana i programa i priloga u čitankama iz područja hrvatske usmene književnosti. Kvalitativnom analizom identificirane su i analizirane odgojne vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek