Pregled bibliografske jedinice broj: 34582
Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju
Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju // Napredak (Zagreb), 139 (1998), 3; 298-306 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 34582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju
(The quality criteria of higher education teaching: approach to a research)
Autori
Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Rafajac, Branko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 139
(1998), 3;
298-306
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; kvaliteta visokoškolske nastave; kriteriji kvalitete visokoškolske nastave
(higher education; higher education teaching; quality of higher education; higher education quality criteria)
Sažetak
U radu se daje pregled istraživanja o kriterijima uspješne nastave u visokom obrazovanju i iznosi nacrt istraživanja projekta Kvaliteta visokoškolske nastave: kriteriji, stanje i model usavršavanja visokoškolske nastave u cilju izgradnje kulture kvalitete, čiji je cilj definirati međunarodno prihvaćene kriterije kvalitete visokoškolske nastave (s osobitim naglaskom na aspekte povezane s didaktičkom kompetencijom nastavnika), odrediti koliko se ovi kriteriji poštuju u praksi našeg visokog obrazovanja, a na osnovi toga i specifičnih potreba nastavnika razviti model didaktičkog usavršavanja visokoškolskog nastavnika koji gradi kulturu kvalitete na sveučilištu. Istraživanjem se želi utjecati na izgradnju sustavnog usavršavanja visokoškolske nastave, što je jedan od uvjeta za uključivanje naših sveučilišta u svjetske trendove visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija