Pregled bibliografske jedinice broj: 34578
Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu
Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu // Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education) / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 41-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 34578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu
(Preparation of Higher Education Assistants for Teaching)
Autori
Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Rafajac, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education)
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 41-48
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; sveučilišni asistenti
(higher education; higher education teaching; teaching assisstants)
Sažetak
U radu se raspravlja o potrebi uvođenja programa sustavnog uvođenja i pripreme asistenata na visokim učilištima za nastavu, ali i za ulazak u akademsku zajednicu. Pri tom treba uvažavati specifičnost uloge ove populacije u akademskom okružju, razvojne faze kroz koje prolaze, s obzirom na odnos prema studentima, disciplini koju poučavaju i stavu prema autoritetima, a potrebno je voditi i računa o specifičnim problemima koje asistenti identificiraju u svojoj praksi. U svijetu postoji ponuda programa osposobljavanja i usavršavanja asistenata u tom kontekstu koji egzistiraju na različitim razinama unutar institucija visokog obrazovanja. Imajući u vidu iskustva stranih institucija, ali i specifičnosti naše prakse visokog obrazovanja, ističe se potreba razvijanja modela osposobljavanja i usavršavanja nastavnika na visokim učilištima u kojem će se osobita pozornost usmjeriti i na asistente, uvažavajući osobitosti njihove uloge i implikacije te uloge na budućnost visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija