Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 345749

Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula


Petrović-Sočo, Biserka; Šagud, Mirjana
Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005. / Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 93-102 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 345749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula
(Action Research -Continual changing Mutual Curriculum Making)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005. / Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007, 93-102

ISBN
978-953-7237-07-3

Skup
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.05.2005. - 21.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulum; odgojitelj; predškolska ustanova
(curriculum; pre-school teacher; kindergarten)

Sažetak
Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova prema odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekta razvoja pa ono što će dijete učiti, ovoisi između osatalog, o tome kako ono uči. Akcijska istraživanja pomažu odgojitelju u mijenjanju tradicionalne paradigmeučenja i poučavanja djece. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od praktičara.. U njima odgojitelj, uz pomoć svojih kolega i suradnika sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te se predlažu nove strategije. Takvo zajedničko promišljanje i raspravljanje o problemima unutar konkretne prakse omogućava njezino bolje razumjevanje, pa praktičar u određenom tretuntku istovremeno postaje njezin promatrač i procjenitelj te kreator idućih koraka i strategija u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka; Šagud, Mirjana
Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005. / Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 93-102 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Petrović-Sočo, B. & Šagud, M. (2007) Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula. U: Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin (ur.)Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005..
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka and \v{S}agud, Mirjana}, year = {2007}, pages = {93-102}, keywords = {kurikulum, odgojitelj, pred\v{s}kolska ustanova}, isbn = {978-953-7237-07-3}, title = {Akcijsko istra\v{z}ivanje-kontinuirano mijenjanje i zajedni\v{c}ko izgra\djivanje kurikula}, keyword = {kurikulum, odgojitelj, pred\v{s}kolska ustanova}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka and \v{S}agud, Mirjana}, year = {2007}, pages = {93-102}, keywords = {curriculum, pre-school teacher, kindergarten}, isbn = {978-953-7237-07-3}, title = {Action Research -Continual changing Mutual Curriculum Making}, keyword = {curriculum, pre-school teacher, kindergarten}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font