Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34574

Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo


Kovač, Vesna
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo // Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching) / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 132-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 34574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo
(Contemporary teaching methods as a criteria of the quality of teaching in higher education: peer tutoring)

Autori
Kovač, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching) / Rosić, Vladimir - Rijeka : Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998, 132-138

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastavne metode u visokom obrazovanju; kolegijalno tutorstvo
(teaching methods in higher education; peer tutoring)

Sažetak
Različite varijante kolegijalnog tutorstva (peer tutoring) pokazale su se kao vrlo učinkovita nastavna metoda na sveučilištima. Metoda je to koja u kombinaciji s ostalim metodama potiče aktivan odnos studenata prema učenju, sposobnost kooperativnog rada, socijalne interakcije, motivaciju za učenje i mnoge druge prednosti. Korištenjem ove nastavne metode učinit će se značajan korak prema kvalitetnijoj visokoškolskoj nastavi jer će studenti usvojiti pravilan odnos prema učenju i studiju u cjelini, te se dobro pripremiti za odabranu profesiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
000913

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Vesna Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Vesna
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo // Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching) / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 132-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kovač, V. (1998) Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo. U: Rosić, V. (ur.)Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching).
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1998}, pages = {132-138}, keywords = {nastavne metode u visokom obrazovanju, kolegijalno tutorstvo}, title = {Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visoko\v{s}kolske nastave: kolegijalno tutorstvo}, keyword = {nastavne metode u visokom obrazovanju, kolegijalno tutorstvo}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1998}, pages = {132-138}, keywords = {teaching methods in higher education, peer tutoring}, title = {Contemporary teaching methods as a criteria of the quality of teaching in higher education: peer tutoring}, keyword = {teaching methods in higher education, peer tutoring}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font