Pregled bibliografske jedinice broj: 34574
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo // Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching) / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 132-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 34574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo
(Contemporary teaching methods as a criteria of the quality of teaching in higher education: peer tutoring)
Autori
Kovač, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998, 132-138
Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavne metode u visokom obrazovanju; kolegijalno tutorstvo
(teaching methods in higher education; peer tutoring)
Sažetak
Različite varijante kolegijalnog tutorstva (peer tutoring) pokazale su se kao vrlo učinkovita nastavna metoda na sveučilištima. Metoda je to koja u kombinaciji s ostalim metodama potiče aktivan odnos studenata prema učenju, sposobnost kooperativnog rada, socijalne interakcije, motivaciju za učenje i mnoge druge prednosti. Korištenjem ove nastavne metode učinit će se značajan korak prema kvalitetnijoj visokoškolskoj nastavi jer će studenti usvojiti pravilan odnos prema učenju i studiju u cjelini, te se dobro pripremiti za odabranu profesiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija