Pregled bibliografske jedinice broj: 345700
Kako djeca vide pripadnike različitih spolova
Kako djeca vide pripadnike različitih spolova // Zrno: Časopis za obitelj, vrtić i školu, 45-46 (2001), 70-71; 42-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 345700 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako djeca vide pripadnike različitih spolova
(Children's Perceptions of Gender Roles)
Autori
Citković, Sandra
Izvornik
Zrno: Časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 45-46
(2001), 70-71;
42-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
uloge spolova; stereotipi; stavovi; ponašanje; percepcija; odgoj
(gender roles; stereotypes; attitudes; behaviour; perception; education)
Sažetak
Na izravan ili neizravan način, svjesno ili nesvjesno, verbalnom ili neverbalnom komunikacijom, odrasli djeci daju do znanja da se treba pripremati za život u društvu u kojemu muškarci idu jednim, a žene drugim putem. Procesom spolnog tipiziranja okolina djeluje na individuu da usvoji određene načine ponašanja, stavove, inetrese i druge značajke ličnosti definirane kao odgovarajuće za njegov spol. Stavovi koje djeca pokazuju nisu definitivno formirani. Oni se djelomično mogu mijenjati pod utjecajem vlastite djelatnosti i odgojnog djelovanja. Kako bi postigli optimalne rezultate odgojnog djelovanja potrebno je poznavati stavove koje djeca već imaju. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja provedeni na uzorku učenika 3. razreda osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija