Pregled bibliografske jedinice broj: 34563
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
Internet kao marketinški komunikacijski prostor // Računovodstvo, revizija i financije, 8 (1998), 4; 862-866 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 34563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
(Internet as a Marketing Communication Media)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Ferdebar, Davor
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 8
(1998), 4;
862-866
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
internet; marketing; komunikacija
(internet; marketing; communication)
Sažetak
Jedan od najčešće korištenih pojmova, kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu jest INTERNET. Pojmovi "surfanje na mreži", Web, Web stranica, Web site postali su dio svakodnevnog rječnika. U ovom članku objašnjeni su osnovni pojmovi vezani uz Internet, način njegove upotrebe, najčešći oblici njegova korištenja i obilježja Interneta kao komunikacijskog kanala i marketinškog prostora, s posebnim osvrtom na mogućnosti primjene u pružanju računovodstvenih, revizorskih i konzultantskih usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija