Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34563

Internet kao marketinški komunikacijski prostor


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Ferdebar, Davor
Internet kao marketinški komunikacijski prostor // Računovodstvo, revizija i financije, 8 (1998), 4; 862-866 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 34563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
(Internet as a Marketing Communication Media)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Ferdebar, Davor

Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 8 (1998), 4; 862-866

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
internet; marketing; komunikacija
(internet; marketing; communication)

Sažetak
Jedan od najčešće korištenih pojmova, kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu jest INTERNET. Pojmovi "surfanje na mreži", Web, Web stranica, Web site postali su dio svakodnevnog rječnika. U ovom članku objašnjeni su osnovni pojmovi vezani uz Internet, način njegove upotrebe, najčešći oblici njegova korištenja i obilježja Interneta kao komunikacijskog kanala i marketinškog prostora, s posebnim osvrtom na mogućnosti primjene u pružanju računovodstvenih, revizorskih i konzultantskih usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Ferdebar, Davor
Internet kao marketinški komunikacijski prostor // Računovodstvo, revizija i financije, 8 (1998), 4; 862-866 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Renko, N., Pavičić, J. & Ferdebar, D. (1998) Internet kao marketinški komunikacijski prostor. Računovodstvo, revizija i financije, 8 (4), 862-866.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Ferdebar, Davor}, year = {1998}, pages = {862-866}, keywords = {internet, marketing, komunikacija}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {8}, number = {4}, issn = {0353-8087}, title = {Internet kao marketin\v{s}ki komunikacijski prostor}, keyword = {internet, marketing, komunikacija} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Ferdebar, Davor}, year = {1998}, pages = {862-866}, keywords = {internet, marketing, communication}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {8}, number = {4}, issn = {0353-8087}, title = {Internet as a Marketing Communication Media}, keyword = {internet, marketing, communication} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font