Pregled bibliografske jedinice broj: 34537
Dinamika promjena u restituciji neuromotornih i psihosocijalnih funkcija u posttraumatskoj rehabilitaciji
Dinamika promjena u restituciji neuromotornih i psihosocijalnih funkcija u posttraumatskoj rehabilitaciji // "Rehabilitacija i inkluzija"
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1997. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 34537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamika promjena u restituciji neuromotornih i psihosocijalnih funkcija u posttraumatskoj rehabilitaciji
(Dynamics of Change in Restitution of Neuromotor and Psychosocial Functions in Posttraumatic rehabilitation)
Autori
Prstačić, Miroslav ; Martinec, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
"Rehabilitacija i inkluzija"
/ - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1997
Skup
5. znanstveni skup Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu "Rehabilitacija i inkluzija"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.1997. - 26.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Neuromotorne i psihosocijalne funkcije; posttraumatska rehabilitacija
(Neuromotor and psychosocial functions; posttraumatoc rehabilitation)
Sažetak
Na osnovi petogodišnjeg praćenja posttraumatske rehabilitacije pacijentice od 20 godina - u slici desnostrane rezidualne hemipareze s dodatnim teškoćama, prikazan je odabir dinamike dijagnostičko-terapijske intervencije u sklopu kojih su primjenjeni: facilitacija obrazaca pokreta i regulacija tonusa, estetička i funkcionalna transformacija motoričkog habitusa, analitičko-sinestezijska stimulacija u restituciji i/ili podržavanju mentalnih i perceprtivno-motoričkih funkcija u grafomotornoj aktivnosti, facilitacija verbalnog i mimičkog izražavanja i primjena EMG-biofeedbacka u poticanju neuromotorne kontrole i psihofiziološke samoregulacije, inkluzivna edukacija... Interpretirane su promjene u pojedinim problemskim područjima: grafomotorna aktivnost, crtež i slika tijela, statodinamički aspekt hodanja, elektromioghrafski zapis aktivnosti facijalne muskulature, prmjene u procesu inkluzivne edukacije, adaptacijski sindrom i roditelji u funkciji koterapeuta, taktilna defanzivnost, depresija i anksioznost. Prikazane su tendencije promjena u pojedinim razdobljima opservacija. Inicirana su mnogobrojna pitanja koja se odnose na funkcionalne i psihosocijalne aspekte aktualnih rehabilitacijskih modela.
Izvorni jezik
Hrvatski