Pregled bibliografske jedinice broj: 34532
Filozofijske, teorijske i praktične odrednice discipline
Filozofijske, teorijske i praktične odrednice discipline // "Rehabilitacija i inkluzija"
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1997. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, pregledni)
CROSBI ID: 34532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filozofijske, teorijske i praktične odrednice discipline
(Philosophical, Theoretical and Practical Aspects of Disciplines)
Autori
Prstačić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, pregledni
Izvornik
"Rehabilitacija i inkluzija"
/ - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1997
Skup
5. znanstveni skup Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta "Rehabilitacija i inkluzija"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.1997. - 26.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Motorički poremećaji; kronične bolesti; identitet discipline
(Motility disturbances; chronic diseases; Identity of disciplines)
Sažetak
Filozofija, teorija i praktične odrednice discipline međusobno su mnogostruko povezane. Sadržaj razmatranja na ovu temu predstavlja razvojne determinante biopsihosocijalnih i egzistencijalnih aspekata osobnosti: faze općeg adaptacijskog sindroma (međupovezanost fizioloških, psiholoških i psihosocijalnih medijatora), neuromišićna koordinacija i patofiziologija neuromotornih funkcija, traumatizmi, somatski poremećaji i slika tijela, diferencijalna dijagnostika problemskog područja s aspektima kineziologije, kineziterapije i kliničke kinezimetrije, metode intervencija u području restitucije neuromotornih funkcija i psihosocijalne rehabilitacije (edukacijski i terapijski aspekti), sustavi rehabilitacijskih institucija i doktrina u rehabilitaciji, somatoterapije, metode kliničke procjene - varijable i kriteriji, bioetički aspekti i kvaliteta života, interdisciplinarna komunikacija (timski rad)... Učinjen je osvrt na aktualno stanje discipline, uzorak profesionalnog kadra, prepoznavanje identiteta discipline i profesionalne etike. također je razmatrano pitanje edukacije kadrova, profesionalnih kompetencija i odgovornosti, mentalnog zdravlja, kao i permanenetne potrebe razvoja discipline prema višim razinama razumijevanja transkulturnih, psihosomatskih/somatopsihičkih, psihosocijalnih i duhovnih aspekata egzistencije, s razvijanjem interventnih metoda i instrumenata u različitim problemskim područjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013006
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Miroslav Prstačić
(autor)