Pregled bibliografske jedinice broj: 345296
Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu
Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu // Suvremena trgovina, 33 (2008), 2; 20-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 345296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu
(The Relevance of an Approach to Marketing and Branding)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33
(2008), 2;
20-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
marketing; brending; složenost; upravljanje kategorijama proizvoda; senzorski brending
(marketing; branding; complexity; category management; sensory branding)
Sažetak
Novi pristupi u kojima dolaze do izražaja i novi odnosi prema potrošačima proizlaze iz toga što se svijet sve brže mijenja, sve se odvija brže, a raste i globalizacija i prohodnost ideja ljudi. Demokratizacijom informacija raste individualnost umjesto uniformiranosti, a time i želja za dokazivanjem individualnosti i poštivanjem osobnosti. Ni mediji ni oglašivačke poruke se više ne mogu nametati već se biraju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zvonimir Pavlek
(autor)