Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 345296

Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu


Pavlek, Zvonimir
Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu // Suvremena trgovina, 33 (2008), 2; 20-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 345296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu
(The Relevance of an Approach to Marketing and Branding)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 33 (2008), 2; 20-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni

Ključne riječi
marketing; brending; složenost; upravljanje kategorijama proizvoda; senzorski brending
(marketing; branding; complexity; category management; sensory branding)

Sažetak
Novi pristupi u kojima dolaze do izražaja i novi odnosi prema potrošačima proizlaze iz toga što se svijet sve brže mijenja, sve se odvija brže, a raste i globalizacija i prohodnost ideja ljudi. Demokratizacijom informacija raste individualnost umjesto uniformiranosti, a time i želja za dokazivanjem individualnosti i poštivanjem osobnosti. Ni mediji ni oglašivačke poruke se više ne mogu nametati već se biraju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu // Suvremena trgovina, 33 (2008), 2; 20-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)
Pavlek, Z. (2008) Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu. Suvremena trgovina, 33 (2), 20-23.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2008}, pages = {20-23}, keywords = {marketing, brending, slo\v{z}enost, upravljanje kategorijama proizvoda, senzorski brending}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {33}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu}, keyword = {marketing, brending, slo\v{z}enost, upravljanje kategorijama proizvoda, senzorski brending} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2008}, pages = {20-23}, keywords = {marketing, branding, complexity, category management, sensory branding}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {33}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {The Relevance of an Approach to Marketing and Branding}, keyword = {marketing, branding, complexity, category management, sensory branding} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font